Aktualności Płaszczyka

Świetlica " Płaszczyk" istnieje już 5 lat. (działa od 5 września 2011 r.) Z tej okazji odbyło się spotkanie, w którym uczestniczył nasz nowy opiekun ks. Marek Piwowarczyk.

Czytaj więcej...

swietlica w16

Ferie w " Płaszczyku" 2016 Tegoroczne ferie zimowe "przetańczyliśmy". Były to zajęcia z zumby w Siemasze w Bonarce. Dziewczyny chętnie się uczyły i świetnie opanowały ten taniec. Oprócz zumby była gra na instrumentach, zajęcia z graffiti oraz robienie bransoletek. Obecnie zapraszamy...

Wakacje 2015 w "Płaszczyku" były bardzo udane.Zdobyliśmy Kopiec Piłsudskiego, skąd , jak ktoś stwierdził: "widać było cały świat". Byliśmy w Parku Jordana na rowerkach wodnych i placu zabaw. Wybraliśmy się też do kina na film: "W głowie się nie mieści". W Ogrodzie Doświadczeń poznaliśmy wiele ciekawych zjawisk fizycznych. Nasze wyprawy zakończyliśmy w pięknej Dolinie Mnikowskiej. Matce Bożej na skale podziękowaliśmy za szczęśliwe wakacje, które na długo zostaną w naszej pamięci (a zwłaszcza "mokra przygoda" w dolince).

wakacjeswietlica-1

W sobotę 17 maja świetlica wybrała się do krakowskiego zoo. Jeszcze nigdy nie widzieliśmy tak pięknego zoo : pełno kwiatów, świeża zieleń. Można to zobaczyć na zdjęciach.

W świetlicy "Płaszczyk", w tym roku szkolnym, w każdą środę o godz.16.00 odbywają się zajęcia plastyczne, prowadzone przez instruktora artystycznego- panią Iwonę Wrońską -Stopę. Dzieci kształcą swoje umiejętności plastyczne. Biorą też udział w konkursach, w których zdobywają nagrody. Ola Bochniak zdobyła wyróżnienie w konkursie na komiks. Prace Wiktorii Kolec i Oli Bochniak zostały wyróżnione w konkursie "Moja choinka".

Przez pierwszy tydzień ferii w 2015r. mieliśmy ciekawe zajęcia w świetlicy. Poznaliśmy Karolinę Kózkównę w filmie "Karolina", obejrzanym w klimatycznym kinie studyjnym w Kijowie. Karolina poprzez oddanie życia w obronie czystości osiągnęła "szczyty" świętości.

Zdobywaliśmy też inne szczyty na ściance wspinaczkowej w Avatarze. Byliśmy także na lodowisku, a w ramach zajęć kulinarnych przyrządziliśmy pyszną sałatkę grecką.